piątek, 21 stycznia 2011

Te ferie mnie dobijają. Od wtorku nudno strasznie, heh i tylko jedna osoba wie czemu ;* Codziennie wstaje o 12 i jedyny problem to ten czy zjeść śniadanie czy poczekać 10 minut na obiad .W niedziele wyjeźdżam na tydzień , a potem juz sql -,- Czy tylko ja sądzę , że te ferie są za krótkie o jakieś 2 miesiące . . . ?

Dzisiaj ciągle słucham tylko tych piosenek :
tallib- moja lady
serj tankian- roulette
serj tankian- gate 21
marylin manson- mobscene


Zapraszam na mojego nowego fotobloga :
www.farciaraa.flog.pl ---> wszystkie zdięcia są mojego autorstwa ;)

A tak przy okazji :

Narq. ;*

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dawno tutaj nie pisałam ;)) 
A więc ferie zapowiadaja się ciekawie ;)) muszę zrobić badania lekarskie na obóz , pójśćdo fryzjera zrobić sb grzywee i dzisiaj na siatke. Zawiesiłam swojego starego fbl.mam nowego ;))
www.farciaraa.flog.pl
Pierwszy tydzień ferii bd siedzieć w domu i co dwa dni wypad albo na snowboard albo na łyżwy.
W środe jeszcze do kina. I jeszcze spotkania towarzyskie ;DD i tak mi miną spokojnie i fajnie ferie. A potem znowu do szkołyy -,-
Narq. ;*


poniedziałek, 3 stycznia 2011

,, but do not know who is behind the corner and wait for your death
but still dare to leave the corner to see who is . "

a teraz coś edukującego : ,,dzieci czytajcie książki " a najlepiej bloggspoty :) No tak , a więc dedyk jest dla Wrednej-Rzeczy m czyli dla Klary ;*** Bardzo interesujaca ta twoja notka na bloszku xD Lecz da sie przezyć iż poniewaz moje powalają z nóg  czasami głupotą , a czasami jakąś mądrością (no dobra tylko to pierwsze xD) . Nie mam o czym pisać dlatego pieprze takie dyrdymały o.O A teraz fotyyy : 

A propo zdięć : 
ZAPRASZAM NA MOJEGO PHOTOBLOGA ! :






 No to żegnam ! LoVv <33
nawet gdybys wiedziała , jak sie h*jowo wtedy czułam , i kurff. mam cie juz dosyc.  żebys wiedziala jak widać na twojej twarzy dwulicowość i fałszywość -,- 

dobra  dosyć tego . sylwek był bosski ,dziekuję ;*** 

                                                             Miłego dnia życzę. LoVv <33

poniedziałek, 13 grudnia 2010

Taka jedna dziewczyna , przed historią (nauczyciel to był facet) schowała ściagę w majtki pod spódnicę. Nauczyciel ja zauważył i podchodzi do niej i mówi ,,jako mężczyzna nie powinienem ,ale jako nauczyciel musze" 
i chciał jej zabrać tą ściagę z majtek . Ona powiedziała ,,jako uczennica nie powinnam,ale jako kobieta musze" i dała mu w  twarz . .  .;DD

powaliło mnei to xD Stare dobre zapytaj.com.pl ;DD 
nie pamietam jak sie tutaj wstawiało filmiki z YT , bo chcialam wstawic filmik ONA JEST EMO !!!
film jest mega xD 
A niedługo święta ;DD czy was też wkurza , jak isę pytacie rodziców co wam kupia, a oni odpowiadaja ,,niespodzianka" Bo mnie to po prostu dobija -,- No , ale cóż. Uroki świat ;D

I szykuje sie zawalisty Sylwek < 33 

środa, 8 grudnia 2010

Reggae <3

jezu nie mówcie , że się ,,przerzuciłam " na reggae ;/
bo ja lubie różne style muzyki ;p reggae , metal i hip hop. 
zależy jaki mam nastrój ;-) ostatnio mi lepiej wchodzi reggae ;DD

alee nuuudy -,- 
nie wiem czy mam robic tego sylwestra .? 
w sumie byłoby tyle osób ile na urodzinach ;p 
no , moze troche wiecej ;DD
bo ewentualnie jakbym nie robiła  to bym poszła do Marleny ;*

ale był dzisiaj zrąbany w-f ;/
jezzu . . . .-,- jakieś głupie przewroty i gwiazdy -,-




wtorek, 7 grudnia 2010

Jea ! ;p był wczoraj MIKOŁAJ ;p co dostaliscie ? ;> ja do stałam książkę o fotografowaniu ;** jestem mega szczęśliwa z tego powodu , bo kocham fotografie <33 a w szkole były troche glupie te mikołajki -,-

I znowu rodzi się ta pieprzona potrzeba bycia z kimś, 
bo samemu nie daję się rady...