poniedziałek, 4 października 2010

no i po spotkaniu . . . jak sie domyślałam było beznadziejnie
no ale przynajmniej powpychałam w siebie ciasteczka ; DD 
Madziuuu !!! ponawiamy próbę z photo bonny ? xdd
już 5 raz próbuje to ściagnać , ale jak nie z licencją , to po angielsku , jak nie po angielsku to błąd pliku . . .  no zchizofremii można dostać -,- 
hahaha a najlepsze dzisiaj xdd
dobrze , że przynajmniej ja to napisałam , bo juz miałam nie pisać tej ankiety !
taaa . . .genialna ja jestem ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz