Sorka , ze długo nie pisałam , ale nie miałam weny i wgl mało czasu . Na głowie szkoła , a potem zarywam noce przez to , że mam dodatkowe zajęcia i brak czasu -,- No ale cóż poradze . Przyzwyczaiłam sie juz , ze śpie 4 godziny na dobe . Bo tak jest zazwyczaj . Szkoła - zajecia - lekcje - komp. - 3 w nocy . xdd
Mój harmonogram dnia ; DD . A potem na 8:50 do sql ;p A jutro opowiadanie lektury jezuu . . . ta ksiażka mnie dobija - nawet ze strzeszczenia nic nie rozumiem ;| I na dodatek nie pozwalają mi opuścic jednego dnia w szkole -,- Jutro wagary w takim razie ; D I nie klep mnie w tyłeeek !!! xd
Ej to w czwartek też jest siaktówka ? bo nie idziemy do szkoły i nie wiem czy bd sks czy nie ;p
Kocham was <333 Doma i Marli ;*
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz