poniedziałek, 15 listopada 2010

Co za zbyty ci kurde jakaś bezimienna kurde wciska ;/
niech ja się kurna tylko dowiem -,- predzej czy później się domysle ;/
w takich chwilach najpierw czuje okropny smutek i wgl samobójstwo , a potem GNIEW  ;/
wole nie mówic co bym chętnie tej osobie zrobiła -,- 
oj wogóle nie ważne. wszystko co napisałam sie skasowało i kij w du*e . nie bd drugi raz pisac ;/
zostane płatnym mordercą ;DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz