Nie pisałam troche;D
To dlatego , ze miałam inne zajęica i sie martwiłam na dodatek ;p
Ale ciesze sie , ze Doma juz sie wszystko ułożyło ;*
Jezu , ale z cb zbyt;/
jedna , no to moze, ale osiem ?!
Zbyciarz jeden . . .
wkurzyłam się -,-
Jak sie Marli zirytowała ;DMOJA ULUBIONA BLUZECZKA <33
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz