Jeeeaaa ! ZIIMAAAAA <333
bossko jest ;-) Teraz będę sie bała wyjsć ze szkoły . Bo zaraz zacznie sie rzucanie śnieżkami ;p
ale ja jestem choraa :( i nie poszłam dzisiaj na sanki , ani na łyżwy :(
ale jutro ide do kina ! na harrego pottera ;DD
a potem, znowu cały dzień siedzenia w domu przedkompem i tv -,-
ściagnęłam sb na kompa taki fajny film ,,Wampiry i świry" - parodie zmierzchu.
Oglądałam go, jest boski xD
Malo mam fot, no ale trudno ;p
Jestesmy jak piłeczki kauczukowe -
im mocniej nas pieprzną o ziemię, tym wyzej sie wzbijemy .


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz