HALLOWEEN !!!
niedziela, 31 października 2010
sobota, 30 października 2010
środa, 27 października 2010
Ale było bossko dzisiaj ;DD Nawet nie żałuję , że mam łaskotki ;DD a jutro po sql do babci =] bd zarąbiście xd Ale dzisiaj katkrówka z przyry była -,- A z polaka z wypracowania dostałam 5 o dziwo 8-/ hahaha i wymyśliłam własną emotikonkę oto ona : 8-/
ale ja jestem dziwna ;DD
O i zrobiłam GRAFITTI ;pp Z napisem żelki , jeżeli ktos nie umie rozczytać ;D Jbc to grafitti jest na kartce zrobione ;))
ŁADNE ? ;P
niedziela, 24 października 2010
Oh ! Bd bossko <3 po basenie jak zwykle zmęczona, ale odzyłam jak się dowiedziałam , ze jade zaraz do olimpu na koncert Beaty Kozidrak ;ppp I bd tam też grupa z UDSu i różne zabawy i pokazy akrobatyki :)))
Ale fajnie ;pp Oto kilka fajnych zdięć ;] komentujcie i piszcie swoje opinie , to dla mnie bardzo ważne , bo wiem co pisać żeby wam sie podobało ;*
http://odpowie.pl/profil-kossa13
To nie jest normalny ból. nie jest on porównwalny z tym fizycznym. na niego nie ma tabletki, nie ma sposobu by się go pozbyć. on tkwi w Tobie, i oddziaływuje tak silno , że nie możesz oddychać. rozprzestrzenia się w całej Tobie i nie pozwala na normalne funkcjonowanie. ten ból to tęsknota . . .
O boże jaka była nuda dzisiaj i wczoraj -,- zaraz lece na basenik , a potem nie wiem . . .
A dzisiaj sobie obejrzę ,,Ring" na seans24 , bo mam ochote na jakiś horror ;p
A tak wgl to polecam film,,This is it " z Michaelem Jacksonem . Wiem , ze duzo osób juz go oglądało , ale polecam go tym osobom co jeszcze nie widziały. . O i dziekuej za opinie moich postów ;] Mozecie też pisać w komentarzach o czym chcecie żebym napisała , albo możecie pisać jakieś pytania do mnie - w komentarzach albo TUTAJ . ;] Jeszcze raz dziękuje <3Czasem chciałabym umieć byc suka , wszystko co było puścić z dymem , pierdolic cały ten sentyment...
piątek, 22 października 2010
środa, 20 października 2010
Hahahaha xdd A Mati wczoraj mnie i Marlene klepał po tyłkach -,-Ale jescze dołączył Miki , Hajduk , Seba i Tomek ;p O boże tyłek mnie wczoraj bolał ;p Zabije po prostu -,- A Matiego to udusze i obetne mu język i bd przechowywać w słoiku ; DD HHAHAA ;p bossko było ;p a dzisiaj była powtórka xd A zaraz lece na TPS !!! ale fajnie ;-)
JEZU JA SIĘ MUSZĘ TEGO ODBICIA Z NASKOKIEM NAUCZYĆ !!! ;p
a dzisiaj na w-f serwowałam górą i mnie Kleszcz pochwalił ;pp i wgl dobrze nam dzisiaj szło tylko , ze ogarniała nas głupawka ;p POZDRO dla wszystkich dziewczyn co dzisiaj były w naszej drużynie na w-f ;p i POZDRO dla domy , marli , natalki i pauli ;p
JEZU JA SIĘ MUSZĘ TEGO ODBICIA Z NASKOKIEM NAUCZYĆ !!! ;p
a dzisiaj na w-f serwowałam górą i mnie Kleszcz pochwalił ;pp i wgl dobrze nam dzisiaj szło tylko , ze ogarniała nas głupawka ;p POZDRO dla wszystkich dziewczyn co dzisiaj były w naszej drużynie na w-f ;p i POZDRO dla domy , marli , natalki i pauli ;p
To nasi cudowni polscy siatkarze ;-))))
A to moja inteligentna rozmowa na gg a Matim ;p
A to zdięcie z przed roku z dedykacją dla Marli ;* Bo mówiła ,że jej się podoba <3
poniedziałek, 18 października 2010
Dzisiaj na TPSie bło fajnie ;] Ale nie moge zrobic tego naskoku z odbiciem , bo sam naskok to szczegół , bo jest łatwy ;p I szkoda , że jeszcze nie grałyśmy ;[ no ale trudno . Jak to Doma powiedziała , ze za 2 miesiące będziemy juz wszystko umieć i będziemy grać ;) kochuu <33 Dzieki za ten filmik co mi przesłałaś xd hahaha xd fajny ; DD Och jak ja kocham naszych polskich siatkarzy ! <3
niedziela, 17 października 2010
Na urodzinach u Sary było bossko <3 Jak siezrobilo ciemno to wyszłyśmy na dwór ,i grałyśmy w siatke , bo przyniosłam pilke ;p I jak piłka poleciała gdzieś dalej to wszystkie sie bałyśmy po nia pojsć xd ale i tak było super ;p a jakiś ksiadz nas wygonił z boiska jak chciałyśmy tam pograć w siatke , bo boisko jest na terenie kościoła (dziwne) xd i ksiądz przyszedł i powiedział ,ze możemy sobie grać do woli , ale jest październik i jak są różańce to musimy na nie chodzic i nie mozemy tutaj grac ;/ A Marlena na to , że nie jest z tej parafii , a ksiądz ,ze co go to obchodzi -,- taaa . . .
Ale najważniejsze , że było zajebiście i jak grałyśmy na kompie , jak Kacper rozlał picie i cała podłoga była mokra, jak wypluł czekolade , jak oglądałyśmy kopciuszka -roztańczoną historie i jak grałyśmy w błotku pod latarnią w siatke w nocy xd
Kocham was skarby moje <33
Ale najważniejsze , że było zajebiście i jak grałyśmy na kompie , jak Kacper rozlał picie i cała podłoga była mokra, jak wypluł czekolade , jak oglądałyśmy kopciuszka -roztańczoną historie i jak grałyśmy w błotku pod latarnią w siatke w nocy xd
Kocham was skarby moje <33
czwartek, 14 października 2010
poniedziałek, 11 października 2010
Sorka , ze długo nie pisałam , ale nie miałam weny i wgl mało czasu . Na głowie szkoła , a potem zarywam noce przez to , że mam dodatkowe zajęcia i brak czasu -,- No ale cóż poradze . Przyzwyczaiłam sie juz , ze śpie 4 godziny na dobe . Bo tak jest zazwyczaj . Szkoła - zajecia - lekcje - komp. - 3 w nocy . xdd
piątek, 8 października 2010
I po UDSie ;p było fajnie , ale pierwszy krok był za szybko xd nogi mi sie plątały =]
albo jestem opóźniona w reakcjach albo . . . opóźniona w reakcjach ; DD
tylko ja ja teraz znajde na necie tą piosenkę do której tańczylismy ? heh
po głosie raczej sie wokalisty tego utworu rozpoznać nie da xd
oooooooo , ale super ;p w ferie jest obóz z UDSu ;D
nie wiem dokładnie czy pojade ,ale juz sie cieszę xdd
chociaż pewnie tata zarezerwował nam juz jakis wypad na snowboard ,
ale modle sie żeby był w pierwszym tygodniu ferii a nie w drugim ;p
o i jeszcze zły humor przez taką jedną Zuzkę -,-
cieszę sie, ze jutro nie ide do sql , bo jakbym ja zobaczyła to bym ja chyba zabiła -,- frajerka -,-
-Co tam słychać?
- Nie wiem , dawno tam nie byłem
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



























